Intet oprettelses gebyr - bliv lovgivningsklar på under 2 minutter, fra kun 10kr pr. bruger pr. måned!

Kom godt i gang med Tidsmester på under 2 minutter

8 enkle trin for medarbejdere

Se pris for tidsregistrering

Det behøves ikke være kompliceret eller dyrt at efterleve loven

Kom godt i gang med Tidsmester (English guide below)

  1. Opret din profil - når du bliver inviteret af din virksomhed, vil du modtage en e-mail, hvori du finder et link til at “Færdiggøre din profil”. Ved at klikke på knappen/linket vil du blive taget til en side i en browser, hvor Tidsmester og din arbejdsgiver har brug for, at du godkender dine informationer samt indtaster et personligt kodeord.

  2. Efter du har oprettet din profil, vil du blive omdirigeret til “Login”. Her er det vigtigt, at du logger ind for at vise din arbejdsgiver, at du har korrekt adgang til systemet.

  3. Når du har logget ind, vil du lande på “Tidsregistrering”-siden. På denne side vil du se en kalender, hvori din Tidsmester automatisk har indtastet den arbejdstid, som du har aftalt med din arbejdsgiver. Dette betyder, at du faktisk ikke skal indtaste din arbejdstid, medmindre der er afvigelser.

  4. Afvigelser indtastes ved at klikke på den pågældende dato og opdatere eller oprette tiden. Ved at klikke på lommeregner-ikonet i pop-up’en, kan systemet nemt hjælpe dig med at regne arbejdstid fra f.eks. 09-14:45. Du behøver ikke indtaste en kommentar, men har mulighed for det.

  5. Hvis du har brug for at melde ferie eller længere ændringer, kan du klikke på knappen “Opdater arbejdstid for periode”, hvilket giver dig muligheden for at opdatere i op til 2 uger ad gangen for en periode.

  6. Du kan opdatere dine informationer ved at klikke på “Profil” - det er også her, du skifter sprog.

  7. Systemet vil selv sørge for at notificere din arbejdsgiver, såfremt at du bryder nogle tidsalarmer.

  8. Tidsmester kan tilgås i alle moderne browsere på både desktop, tablet og mobil.

Get started with Tidsmester

  1. Create your profile - when you are invited by your company, you will receive an email with a link to "Complete your profile." By clicking the button/link, you will be taken to a page in a browser where Tidsmester and your employer need you to approve your information and enter a personal password

  2. After creating your profile, you will be redirected to "Login." It is important that you log in to show your employer that you have proper access to the system

  3. Once you have logged in, you will land on the "Time Registration" page. On this page, you will see a calendar where Tidsmester has automatically entered the working hours you have agreed with your employer. This means that you do not actually need to enter your working hours unless there are deviations.

  4. Deviations are entered by clicking on the relevant date and updating or creating the time. By clicking on the calculator icon in the pop-up, the system can easily help you calculate working hours from, for example, 09-14:45. You do not need to enter a comment, but you have the option to do so.

  5. If you need to report vacation or longer changes, you can click on the "Update working hours for period" button, which allows you to update up to 2 weeks at a time for a period.

  6. You can update your information by clicking on "Profile" - this is also where you change the language to English.

  7. The system will automatically notify your employer if you break any time alerts.

  8. Tidsmester can be accessed in all modern browsers on both desktop, tablet, and mobile.

Opret din virksomhed

Over 100 danske virksomheder 🇩🇰 bruger allerede Tidsmester tidsregistering

Lovpligtig tidsregistrering - hvad skal det kunne? Vi kan det og lidt til!

  • ✅ Automatisering af tidsregistrering for medarbejder
  • ✅ Timesedler i brugervenligt kalenderformat
  • ✅ Hurtigt at oprette medarbejdere og virksomheden
  • ✅ Et af de absolut billigste tidsregistreringssystemer på markedet
  • ✅ Nemt og simpelt at bruge for alle
  • ✅ Eksportering af tidsregistrerings data (til løn-systemer og andet)
  • ✅ Fungere på stationær computer, smartphones og tablets
  • ✅ E-mail notifikationer til chefen
  • ✅ Tidsregistrering på projekter
  • ✅ Eksport af tidsdata i CSV
  • ✅ Og alt andet du forventer af et simpelt tidsregistreringssystem
  • 📺 Se selv hvor nemt det er her
Opret din virksomhed

Tidsmesters kundeudtalelser ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

PER BORUP A/S

Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.

Julie Borup Business Manager

Nortec A/S

Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.

Dan Vium Kommerciel direktør og medejer

TrialSync ApS

Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.

Johan Lauritsen Adm. Direktør

Drejer Designcenter A/S

Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.

Lone Haase Thorup Bogholder

Fonden Vividus

Vi har valgt Tidsmester fordi det er et enkelt system og vi skulle kun bruge det til ganske få af vores medarbejdere. Systemet fungerer fint og der bliver lyttet hvis man har ønsker til ændringer.

Karina Pedersen Bogholder
Bliv lovpligtig på under 2 minutter

Relateret indhold:

Kom godt igang med Tidsmester

En 5 minutters guide til en god opsætning

Læs mere