Siden den nye lov trådte i kraft 1. juli 2024, er det et lovkrav for alle virksomheder i Danmark at registrere arbejdstiden for deres ansatte. Det gælder uanset branche, størrelse og ansættelsesform.
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
Med Tidsmester.dk bliver du 100% compliant med den nye tidsregistreringslov – helt automatisk. Du slipper for manuelle ark, Excel-regneark og dårlige undskyldninger. Vi har bygget systemet til at gøre compliance simpelt, synligt og hurtigt at komme i gang med – også for virksomheder uden en IT-afdeling.
Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.
Nemt og enkelt system til billige penge
Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.
Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.
Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.
At være “compliant” betyder, at din virksomhed overholder alle krav i arbejdstidsdirektivet og den danske lovgivning. Det indebærer bl.a.:
Hvis du ikke lever op til kravene, risikerer du bøder fra Arbejdstilsynet på op til 50.000 kr. – også selvom din virksomhed kun har én enkelt ansat.
Med Tidsmester.dk sørger vi for at alt det juridiske sker helt automatisk i baggrunden:
Alle typer virksomheder, der ønsker at:
Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice
Læs mere herTidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver
Læs mere herGratis er fristende – men er det altid den bedste løsning?
Læs mereEt år efter lovens ikrafttræden: hvor står vi nu?
Læs mereHvem kan være undtaget fra kravet om tidsregistrering?
Læs mereHold styr på arbejdstiden – uden dyre systemer eller komplicerede opsætninger
Læs mereIkkussorneqarluni ajornanngitsoq, avtomatiskimik nalunaarsuineq aammalu akit 10 kr.-imit aallartinneqartut
Læs mereNem opsætning, automatisk registrering og priser fra kun 10 kr. pr. bruger
Læs mereHvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail
Kontakt her