Intet oprettelses gebyr - bliv lovgivningsklar på under 2 minutter, fra kun 10kr pr. bruger pr. måned!

Basis

10 kr.

10 kr. pr. bruger pr. måned
Alle systemets funktionaliteter
Lovpligtig fuld backup i 5 år *
Integrationsmuligheder
Opret nu * Data sendes på e-mail en gang om måneden til egen backup
Standard

15 kr.

15 kr. pr. bruger pr. måned
Alle systemets funktionaliteter
Lovpligtig fuld backup i 5 år
Integrationsmuligheder
Opret nu
Mest populær
Pro

30 kr.

30 kr. pr. bruger pr. måned
Alle systemets funktionaliteter
Lovpligtig fuld backup i 5 år
Integrationsmuligheder *
Opret nu * JSON API - dokumentation bliver udleveret ved oprettelse

Brugervenligt tidsregistreringssystem og projekter – Så simpelt, at alle kan bruge det

Vores tidsregistreringssystem er udviklet med fokus på brugervenlighed, så det er så simpelt, at alle kan bruge det – uanset teknisk erfaring. Du behøver ikke være en IT-ekspert for at få fuldt udbytte af vores løsning. Med en intuitiv grænseflade og nem navigation er det hurtigt at komme i gang, og du kan straks begynde at registrere arbejdstimer på projekter uden komplikationer. Det er designet til at gøre tidsstyring let for små og mellemstore virksomheder, så du kan fokusere på det, der virkelig betyder noget – din forretning.

Over 100 danske virksomheder 🇩🇰 bruger allerede Tidsmester tidsregistering

Se hvor simpelt vi har gjort projekter her

Tidsmester youtube kanal med simple online guides

Lovpligtig tidsregistrering - hvad skal det kunne? Vi kan det og lidt til!

Tidsmesters kundeudtalelser ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

PER BORUP A/S

Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.

Julie Borup Business Manager

Nortec A/S

Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.

Dan Vium Kommerciel direktør og medejer

TrialSync ApS

Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.

Johan Lauritsen Adm. Direktør

Drejer Designcenter A/S

Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.

Lone Haase Thorup Bogholder

Fonden Vividus

Vi har valgt Tidsmester fordi det er et enkelt system og vi skulle kun bruge det til ganske få af vores medarbejdere. Systemet fungerer fint og der bliver lyttet hvis man har ønsker til ændringer.

Karina Pedersen Bogholder

Tidsregistrering til enhver industri og branche - simpelt for alle

Retail og butikker

Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne

Læs mere her

Kontor

Fokuser på dine arbejdsopgaver og lad Tidsmester klare tidsregistreringen

Læs mere her

Sælgere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens du fokuserer på salget

Læs mere her

Fabrik og produktion

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen

Læs mere her

Logistik og transport

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport

Læs mere her

Sundhed og pleje

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje

Læs mere her

Uddannelse og undervisning

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen

Læs mere her

Finans, økonomi og revision

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver

Læs mere her

Jura og retshåndhævelse

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver

Læs mere her

Kunst og kultur

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter

Læs mere her

Service og hospitality

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed

Læs mere her

Byggeri og håndværk

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket

Læs mere her

Funktionærer

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver

Læs mere her

Startups

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst

Læs mere her

Ejendomsmæglere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice

Læs mere her

HR

Tidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver

Læs mere her

Medarbejdere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver

Læs mere her

Kommuner og den offentlige sektor

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver

Læs mere her

Vi har gjort det simpelt, meget simpelt - faktisk kan du være lovgivningsklar på under 2 minutter. Med Tidsmester får I et understøttende og simpelt tidsregistreringssystem, der er udviklet udelukkende for at efterleve tidsregistreringsloven. Kort sagt, ingen unødvendig funktionalitet, binding eller bøvl for medarbejderen. Kom i gang uden kreditkort i dag.

Tror du ikke på os, så book en gratis uforpligtende demo

Book demo Prisberegner Gratis test adgang
img-blur-shadow

Funktionaliteter

Alt samlet ét sted

Vi har samlet alle de fornødne funktionaliteter for at sikre, at du og din virksomhed efterlever den nye lovgivning. Fungerer på både desktop, tablet og mobil.

Læs mere om oplevelsen her

Nyeste artikler

Bedste tidsregistrering for små virksomheder

Det behøver ikke at være dyrt at efterleve loven

Læs mere
Tidsregistrering og dansk lovgivning 🇩🇰

Du behøver ikke vælge noget dyrt og komplekst

Læs mere
Den ultimative guide til bedste lovpligtige tidsregistreringssystem for små og mellemstore virksomheder

Lovpligtig, billig og effektiv tidsregistrering for danske små virksomheder

Læs mere
Tidsregistrering & lønsystem i et system - pas på med at hoppe i fælden

En samlet løsing kan komme med skjulte gebyr, utilfredse medarbejdere og hovedpiner for små virksomheder

Læs mere

Ofte stillede spørgsmål

Hvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail

Kontakt her
Nej, det er faktisk ret ligetil. Alt hvad du skal gøre, er at oprette din virksomhed og medarbejdere i vores system, og derefter kan du læne dig tilbage og modtage en faktura en gang om måneden. Det er så nemt som det!
Nej, det mener vi ikke selv. Du er kun bundet løbende måned + en måned. Dvs. at hvis du ønsker at stoppe din Tidsmester konto, så vil du max være bundet i to måneder.
Nej, det er ikke nødvendigt at integrere det i dine eksisterende systemer. Dog har du mulighed for at gøre det, hvis du vælger vores Pro løsning. Dette giver dig fleksibiliteten til at tilpasse Tidsmester til dine specifikke behov og integrere det sømløst med dine eksisterende systemer, hvis det er ønsket.
Ja, både desktop, tablet og mobil er supporteret. Dette gælder både for Administrator, Redaktør og Basis brugere.
Ja da! Alle medarbejdere i Tidsmester bruger selv Tidsmester, hvilket også gør, at systemet altid er up to date!