Vi fejrer 1-års dagen for den nye lov med et tilbud

Basis

10 kr.

pr. bruger pr. måned

Komplet tidsregistreringssystem
Automatisk tidsregistrering
Ubegrænset antal brugere & projekter

Brugervenligt på computer, tablet og mobil

Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)

Lovpligtig fuld backup i 5 år *
JSON API Integrationsmuligheder
Opret nu
Prøv gratis indtil 🎉
* Data sendes på e-mail en gang om måneden til egen backup
Standard

15 kr.

pr. bruger pr. måned

Komplet tidsregistreringssystem
Automatisk tidsregistrering
Ubegrænset antal brugere & projekter

Brugervenligt på computer, tablet og mobil

Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)

Lovpligtig fuld backup i 5 år
JSON API Integrationsmuligheder
Opret nu
Prøv gratis indtil 🎉
Mest populær
Pro

30 kr.

pr. bruger pr. måned

Komplet tidsregistreringssystem
Automatisk tidsregistrering
Ubegrænset antal brugere & projekter

Brugervenligt på computer, tablet og mobil

Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)

Lovpligtig fuld backup i 5 år
JSON API Integrationsmuligheder *
Opret nu
Prøv gratis indtil 🎉
* Udvikler dokumentation bliver udleveret ved oprettelse

⚡️ Det er enkelt, præcist og 100% compliant. Og det virker. Hver gang.

Hos os behøver du ikke kunstig intelligens for at registrere arbejdstid korrekt og lovligt. Vores løsning bruger en automatisk og gennemtestet model, der tager udgangspunkt i dine medarbejderes ugentlige arbejdstid – og holder styr på alt det, du ellers skulle huske selv.

Tidsmesters kundeudtalelser ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

PER BORUP A/S

Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.

Julie Borup Business Manager

HAUBERG TECHNIQUE A/S

Nemt og enkelt system til billige penge

Alice Hansen Bogholder

Nortec A/S

Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.

Dan Vium Kommerciel direktør og medejer

TrialSync ApS

Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.

Johan Lauritsen Adm. Direktør

Drejer Designcenter A/S

Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.

Lone Haase Thorup Bogholder

Hvorfor AI ikke er nødvendigt for tidsregistrering

AI lyder smart – men til tidsregistrering er det ofte over-engineered og unødvendigt.
Du har ikke brug for machine learning, ansigtsgenkendelse eller predictive modeller for at holde styr på tid. Du har brug for:

Hos Tidsmester.dk har vi bygget en løsning, der registrerer arbejdstid helt automatisk – uden AI, men med intelligent logik, så du sparer tid og undgår fejl.


Sådan fungerer vores automatiske tidsregistrering

Det kalder vi tidsregistrering på den nemme måde – uden AI-hype.

Konklusion: Gør det simpelt – og rigtigt

AI kan være fantastisk. Men til tidsregistrering handler det ikke om at være smartest. Det handler om at være:

Og det er præcis, hvad Tidsmester leverer.

Lovpligtig tidsregistrering - hvad skal det kunne? Vi kan det og lidt til!

Tidsregistrering til enhver industri og branche - simpelt for alle

Retail og butikker

Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne

Læs mere her

Kontor

Fokuser på dine arbejdsopgaver og lad Tidsmester klare tidsregistreringen

Læs mere her

Sælgere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens du fokuserer på salget

Læs mere her

Fabrik og produktion

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen

Læs mere her

Logistik og transport

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport

Læs mere her

Sundhed og pleje

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje

Læs mere her

Uddannelse og undervisning

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen

Læs mere her

Finans, økonomi og revision

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver

Læs mere her

Jura og retshåndhævelse

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver

Læs mere her

Kunst og kultur

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter

Læs mere her

Service og hospitality

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed

Læs mere her

Byggeri og håndværk

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket

Læs mere her

Funktionærer

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver

Læs mere her

Startups

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst

Læs mere her

Ejendomsmæglere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice

Læs mere her

HR

Tidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver

Læs mere her

Medarbejdere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver

Læs mere her

Kommuner og den offentlige sektor

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver

Læs mere her

Vores videoer er korte og præcise og hjælper både dig og dine medarbejdere

Tidsmester youtube kanal med simple online guides

Stadig ikke sikker?

Book demo Prisberegner
img-blur-shadow
Nyeste 6 artikler fra Tidsmester
Gratis tidsregistrering – hvad skal du være opmærksom på i 2025?

Gratis er fristende – men er det altid den bedste løsning?

Læs mere
Tidsregistrering 2025 – hvad siger loven?

Et år efter lovens ikrafttræden: hvor står vi nu?

Læs mere
Selvtilrettelægger og tidsregistrering i 2025 – hvad siger reglerne?

Hvem kan være undtaget fra kravet om tidsregistrering?

Læs mere
Time Tracking i Grønland – simpelt, billigt og lovpligtigt

Hold styr på arbejdstiden – uden dyre systemer eller komplicerede opsætninger

Læs mere
Akisunngitsumik piffissamik nalunaarsuineq Kalaallit Nunaanni 🇬🇱

Ikkussorneqarluni ajornanngitsoq, avtomatiskimik nalunaarsuineq aammalu akit 10 kr.-imit aallartinneqartut

Læs mere
Billig tidsregistrering i Grønland 🇬🇱

Nem opsætning, automatisk registrering og priser fra kun 10 kr. pr. bruger

Læs mere

Ofte stillede spørgsmål

Hvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail

Kontakt her
Nej, det er faktisk ret ligetil. Alt hvad du skal gøre, er at oprette din virksomhed og medarbejdere i vores system, og derefter kan du læne dig tilbage og modtage en faktura en gang om måneden. Det er så nemt som det!
Nej, det mener vi ikke selv. Du er kun bundet løbende måned + en måned. Dvs. at hvis du ønsker at stoppe din Tidsmester konto, så vil du max være bundet i to måneder.
Nej, det er ikke nødvendigt at integrere det i dine eksisterende systemer. Dog har du mulighed for at gøre det, hvis du vælger vores Pro løsning. Dette giver dig fleksibiliteten til at tilpasse Tidsmester til dine specifikke behov og integrere det sømløst med dine eksisterende systemer, hvis det er ønsket.
Ja, både desktop, tablet og mobil er supporteret. Dette gælder både for Administrator, Redaktør og Basis brugere.
Ja da! Alle medarbejdere i Tidsmester bruger selv Tidsmester, hvilket også gør, at systemet altid er up to date!