Vores tidsregistrering software er designet specielt til små danske virksomheder, der ønsker en enkel og effektiv måde at holde styr på arbejdstimer og og loven. Med vores brugervenlige platform får du et klart overblik over medarbejdernes tidsforbrug, hvilket hjælper dig med at optimere ressourcerne og sikre præcis lønudbetaling. Uanset om du har et lille eller stort team, kan vores software sikre at dine behov er mødt, du sparer både tid og penge med Tidsmester
Se vores 37 sekunders video guide om hvor nemt det er lige her.
Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.
Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.
Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.
Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.
Vi har valgt Tidsmester fordi det er et enkelt system og vi skulle kun bruge det til ganske få af vores medarbejdere. Systemet fungerer fint og der bliver lyttet hvis man har ønsker til ændringer.
Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice
Læs mere herTidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver
Læs mere herVi har gjort det simpelt, meget simpelt - faktisk kan du være lovgivningsklar på under 2 minutter. Med Tidsmester får I et understøttende og simpelt tidsregistreringssystem, der er udviklet udelukkende for at efterleve tidsregistreringsloven. Kort sagt, ingen unødvendig funktionalitet, binding eller bøvl for medarbejderen. Kom i gang uden kreditkort i dag.
Tror du ikke på os, så book en gratis uforpligtende demo
Book demo Prisberegner Gratis test adgangFunktionaliteter
Vi har samlet alle de fornødne funktionaliteter for at sikre, at du og din virksomhed efterlever den nye lovgivning. Fungerer på både desktop, tablet og mobil.
Læs mere om oplevelsen herArtikel i Helsingør Dagblad / Erhverv+, 20 oktober 2024
Læs mereDet behøver ikke at være dyrt at efterleve loven
Læs mereHvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail
Kontakt her