Vi fejrer 1-års dagen for den nye lov med et tilbud

Over 150 danske virksomheder 🇩🇰 bruger allerede Tidsmester tidsregistering

Tror du ikke på, at det er så simpelt?

Se vores 37 sekunders video guide om hvor nemt det er lige her.

Tidsmester youtube kanal med simple online guides

Book gratis demo til tidsregistreringssystem

Book en 10 minutters demo af Tidsmester helt gratis herunder! Det tager os ikke længere tid at vise dig hvorfor vores tidsregistreringssystem kan hjælpe dig og din virksomhed

Book demo af Tidsmester

Ofte stillede spørgsmål

Hvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail

Kontakt her
Nej, det er faktisk ret ligetil. Alt hvad du skal gøre, er at oprette din virksomhed og medarbejdere i vores system, og derefter kan du læne dig tilbage og modtage en faktura en gang om måneden. Det er så nemt som det!
Nej, det mener vi ikke selv. Du er kun bundet løbende måned + en måned. Dvs. at hvis du ønsker at stoppe din Tidsmester konto, så vil du max være bundet i to måneder.
Nej, det er ikke nødvendigt at integrere det i dine eksisterende systemer. Dog har du mulighed for at gøre det, hvis du vælger vores Pro løsning. Dette giver dig fleksibiliteten til at tilpasse Tidsmester til dine specifikke behov og integrere det sømløst med dine eksisterende systemer, hvis det er ønsket.
Ja, både desktop, tablet og mobil er supporteret. Dette gælder både for Administrator, Redaktør og Basis brugere.
Ja da! Alle medarbejdere i Tidsmester bruger selv Tidsmester, hvilket også gør, at systemet altid er up to date!