Intet oprettelses gebyr - bliv lovgivningsklar på under 2 minutter, fra kun 10kr pr. bruger pr. måned!

Basis

10 kr.

10 kr. pr. bruger pr. måned
Alle systemets funktionaliteter
Lovpligtig fuld backup i 5 år *
Integrationsmuligheder
Opret nu * Data sendes på e-mail en gang om måneden til egen backup
Standard

15 kr.

15 kr. pr. bruger pr. måned
Alle systemets funktionaliteter
Lovpligtig fuld backup i 5 år
Integrationsmuligheder
Opret nu
Mest populær
Pro

30 kr.

30 kr. pr. bruger pr. måned
Alle systemets funktionaliteter
Lovpligtig fuld backup i 5 år
Integrationsmuligheder *
Opret nu * JSON API - dokumentation bliver udleveret ved oprettelse

Hvad er lovpligtig tidsregistrering?

Tidsregistrering er fra 1 juli 2024 blevet et lovkrav. Dette betyder at alle virksomheder skal fremsætte en tidsregistrerings løsning til alle deres medarbejdere. Dette skal sikre at give dem muligheden for at tidsregistere deres arbejde. Loven er kommet på baggrund af Arbejdsdirektivet fra 2003.

Vi har skrevet en masse artikler omkring tidsregistrering for at gøre det så nemt som muligt for dig at finde den korrekte løsning til jeres virksomhed.

Over 100 danske virksomheder 🇩🇰 bruger allerede Tidsmester tidsregistering

Tidsmesters kundeudtalelser ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

PER BORUP A/S

Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.

Julie Borup Business Manager

HAUBERG TECHNIQUE A/S

Nemt og enkelt system til billige penge

Alice Hansen Bogholder

Nortec A/S

Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.

Dan Vium Kommerciel direktør og medejer

TrialSync ApS

Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.

Johan Lauritsen Adm. Direktør

Drejer Designcenter A/S

Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.

Lone Haase Thorup Bogholder

Lovpligtig tidsregistrering - hvad skal det kunne? Vi kan det og lidt til!

Vores videoer er korte og præcise og hjælper både dig og dine medarbejdere

Tidsmester youtube kanal med simple online guides

Tidsregistrering til enhver industri og branche - simpelt for alle

Retail og butikker

Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne

Læs mere her

Kontor

Fokuser på dine arbejdsopgaver og lad Tidsmester klare tidsregistreringen

Læs mere her

Sælgere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens du fokuserer på salget

Læs mere her

Fabrik og produktion

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen

Læs mere her

Logistik og transport

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport

Læs mere her

Sundhed og pleje

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje

Læs mere her

Uddannelse og undervisning

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen

Læs mere her

Finans, økonomi og revision

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver

Læs mere her

Jura og retshåndhævelse

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver

Læs mere her

Kunst og kultur

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter

Læs mere her

Service og hospitality

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed

Læs mere her

Byggeri og håndværk

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket

Læs mere her

Funktionærer

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver

Læs mere her

Startups

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst

Læs mere her

Ejendomsmæglere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice

Læs mere her

HR

Tidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver

Læs mere her

Medarbejdere

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver

Læs mere her

Kommuner og den offentlige sektor

Lad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver

Læs mere her

Stadig ikke sikker?

Book demo Prisberegner
img-blur-shadow
Nyeste 6 artikler fra Tidsmester
Medarbejder tidsregistrering - Gør hver time nem for HR

Tidsregistrering i virksomheder med mellem 10 og 100 ansatte behoves ikke være svært og dyrt

Læs mere
Tidsregistrering - Hvordan vælger man det korrekte værktøj?

Har du mellem 2 og 100 medarbejdere så læs med her

Læs mere
Bedste tidsregistrering for små virksomheder

Det behøver ikke at være dyrt at efterleve loven

Læs mere
Tidsregistrering og dansk lovgivning 🇩🇰

Du behøver ikke vælge noget dyrt og komplekst

Læs mere

Ofte stillede spørgsmål

Hvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail

Kontakt her
Nej, det er faktisk ret ligetil. Alt hvad du skal gøre, er at oprette din virksomhed og medarbejdere i vores system, og derefter kan du læne dig tilbage og modtage en faktura en gang om måneden. Det er så nemt som det!
Nej, det mener vi ikke selv. Du er kun bundet løbende måned + en måned. Dvs. at hvis du ønsker at stoppe din Tidsmester konto, så vil du max være bundet i to måneder.
Nej, det er ikke nødvendigt at integrere det i dine eksisterende systemer. Dog har du mulighed for at gøre det, hvis du vælger vores Pro løsning. Dette giver dig fleksibiliteten til at tilpasse Tidsmester til dine specifikke behov og integrere det sømløst med dine eksisterende systemer, hvis det er ønsket.
Ja, både desktop, tablet og mobil er supporteret. Dette gælder både for Administrator, Redaktør og Basis brugere.
Ja da! Alle medarbejdere i Tidsmester bruger selv Tidsmester, hvilket også gør, at systemet altid er up to date!