Tidsregistrering der udviklet til danske små og mellemstore virksomheder 🇩🇰 Ingen oprettelses gebyr eller skjulte priser - vores priser er lige så simple som vores system! Det tager ikke mere end 2 minutter at komme igang
Tidsregistrering er fra 1 juli 2024 blevet et lovkrav. Dette betyder at alle virksomheder skal fremsætte en tidsregistrerings løsning til alle deres medarbejdere. Dette skal sikre at give dem muligheden for at tidsregistere deres arbejde. Loven er kommet på baggrund af Arbejdsdirektivet fra 2003.
Vi har skrevet en masse artikler omkring tidsregistrering for at gøre det så nemt som muligt for dig at finde den korrekte løsning til jeres virksomhed.
Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.
Nemt og enkelt system til billige penge
Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.
Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.
Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.
Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice
Læs mere herTidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver
Læs mere herTidsregistrering i virksomheder med mellem 10 og 100 ansatte behoves ikke være svært og dyrt
Læs mereHar du mellem 2 og 100 medarbejdere så læs med her
Læs mereArtikel i Helsingør Dagblad / Erhverv+, 20 oktober 2024
Læs mereDet behøver ikke at være dyrt at efterleve loven
Læs mereGiv dine medarbejder det de fortjener
Læs mereHvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail
Kontakt her