Herunder kan du se funktionaliteter og priser på vores forskellige pakker efter vores gratis periode. Prøv vores prisberegner og se hvor billigt det bliver efter gratis perioden
Prisberegnerpr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
Tidsmester automatiserer registreringen af arbejdstid for sælgere, så de kan fokusere på deres salgsopgaver uden at skulle bekymre sig om at registrere tid manuelt. Med en intuitiv brugergrænseflade, der fungerer på alle enheder, kan sælgere nemt holde styr på deres arbejdstid, uanset om de er på kontoret, ude hos kunder eller på farten. Dette reducerer risikoen for fejl og unøjagtigheder og sikrer pålidelige data til lønbehandling og planlægning.
Tidsmester systemet sikrer, at arbejdsgivere automatisk bliver notificeret, hvis sælgere arbejder over de lovkrævede arbejdstimer. Systemet overvåger kontinuerligt arbejdstiden og sammenligner den med gældende lovgivning. Hvis en sælger nærmer sig eller overskrider de tilladte arbejdstimer, sendes der straks en notifikation til arbejdsgiveren. Dette hjælper med at overholde arbejdsmiljølovgivningen og beskytte medarbejdernes helbred. Med Tidsmester kan virksomheder proaktivt håndtere overarbejde og sikre, at alle sælgere arbejder inden for sikre og juridisk forsvarlige rammer.
Tidsmester.dk er udviklet med fokus på brugervenlighed, så både chefer, bogholdere og medarbejdere uden IT-erfaring let kan registrere arbejdstid. Systemet har et overskueligt kalenderlayout og en enkel opbygning, der gør det hurtigt at komme i gang – uden behov for oplæring eller support.
Med Tidsmester.dk bliver tidsregistrering for medarbejdere automatisk og fejlfri. Platformen bruger smarte algoritmer, som registrerer arbejdstid baseret på faste skemaer og indstillinger – uden behov for manuel indtastning. Det sikrer både overholdelse af lovgivningen og sparer tid i hverdagen.
Eksportér tidsdata direkte i CSV-format og gør lønkørslen enkel og effektiv. Tidsmester.dk understøtter nem eksport, der kan indlæses i de fleste lønsystemer, så du slipper for dobbeltarbejde og minimerer fejl i lønbehandlingen.
Med Tidsmester.dk får du et digitalt stempelur, der gør det let for timelønnede at registrere deres arbejdstid. Systemet er brugervenligt og tilgængeligt fra både mobil og computer, så medarbejderen hurtigt kan stemple ind og ud – uanset hvor arbejdet foregår.
Tidsmester.dk er bygget til at fungere problemfrit på både desktop, tablet og mobil. Uanset om du sidder på kontoret, er på farten eller arbejder fra en byggeplads, kan du nemt registrere tid og få overblik – direkte fra den enhed, du foretrækker.
Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice
Læs mere herTidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver
Læs mere herTidsregistrering behøver ikke være kedeligt – vi har gemt en overraskelse!
Læs mereArbejdstilsynet har ikke uddelt én eneste bøde
Læs mereHvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail
Kontakt her