Herunder kan du se funktionaliteter og priser på vores forskellige pakker efter vores gratis periode. Prøv vores prisberegner og se hvor billigt det bliver efter gratis perioden
PrisberegnerTidsmester automatiserer registreringen af arbejdstid for medarbejdere i kommuner og den offentlige sektor, så de kan fokusere på deres opgaver uden at skulle bekymre sig om manuel tidsregistrering. Med en intuitiv brugergrænseflade, der fungerer på alle enheder, kan medarbejdere nemt holde styr på deres arbejdstid, uanset om de er på kontoret, ude hos borgere eller arbejder hjemmefra. Dette reducerer risikoen for fejl og unøjagtigheder og sikrer pålidelige data til lønbehandling og planlægning.
Tidsmester systemet sikrer, at ledere i kommuner og den offentlige sektor automatisk bliver notificeret, hvis medarbejdere arbejder over de lovkrævede arbejdstimer. Systemet overvåger kontinuerligt arbejdstiden og sammenligner den med gældende lovgivning. Hvis en medarbejder nærmer sig eller overskrider de tilladte arbejdstimer, sendes der straks en notifikation til ledelsen. Dette hjælper med at overholde arbejdsmiljølovgivningen og beskytte medarbejdernes helbred. Ved at bruge Tidsmester kan den offentlige sektor proaktivt håndtere overarbejde og sikre, at alle medarbejdere arbejder inden for sikre og juridisk forsvarlige rammer. Med Tidsmester som deres foretrukne værktøj, kan medarbejdere i kommuner og den offentlige sektor fokusere på at levere effektiv borgerservice og opfylde samfundets behov.
Maksimer effektiviteten og spar tid med automatisk tidsregistrering for medarbejderne
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på produktionen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på leverancer og transport
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på patientpleje
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på undervisningen
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres økonomiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres juridiske opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres kreative projekter
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på kundeservice og gæstfrihed
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på byggeriet og håndværket
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på innovation og vækst
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på salget og kundeservice
Læs mere herTidsmester håndtere tidsregistreringen automatisk for alle medarbejdere og notificere jer, så I kan fokuserer på jeres HR opgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på jeres arbejdsopgaver
Læs mere herLad Tidsmester håndtere tidsregistreringen, mens I fokuserer på borgerservice og samfundsopgaver
Læs mere herArtikel i Helsingør Dagblad / Erhverv+, 20 oktober 2024
Læs mereDet behøver ikke at være dyrt at efterleve loven
Læs mereGiv dine medarbejder det de fortjener
Læs mereLovpligtig, billig og effektiv tidsregistrering for danske små virksomheder
Læs mereEn samlet løsing kan komme med skjulte gebyr, utilfredse medarbejdere og hovedpiner for små virksomheder
Læs mereSlip for utilfredse medarbejdere fordi i valgte at bruge et lønsystem som timeregistreringssystem
Læs mereLovpligtig online timesedler og tidsregistrering til danske små virksomheder
Læs mereI bunden af artiklen kan du også finde et bonus tip som gør tidsregistrering endnu nemmere end i Excel
Læs mereHvis den nedenstående liste ikke besvarer alle dine spørgsmål, kan du kontakte os via e-mail
Kontakt her