Det behøves ikke være kompliceret eller dyrt at efterleve loven
Herunder finder du en Medarbejderpolitik i kna bruge hvis i allerede har tidsmester.dk som tidsregistreringssystem.
Denne politik skal sikre, at [Virksomhedsnavn] overholder lovgivningen om arbejdstid og tidsregistrering, og at både virksomheden og medarbejderne har et tydeligt overblik over den daglige arbejdstid.
Tidsregistrering er ikke kun et krav – det er et fælles redskab til at sikre retfærdighed, korrekt løn og en god arbejdsrytme.
Fra 1. juli 2024 er det lovpligtigt at registrere arbejdstid for alle ansatte. Dette skal ske dagligt, og på en objektiv, pålidelig og tilgængelig måde.
[Virksomhedsnavn] benytter platformen Tidsmester.dk til dette formål. Systemet opfylder alle krav og gemmer dine registreringer sikkert i mindst 5 år.
Alle ansatte i virksomheden, herunder:
Hvis du arbejder ud over din planlagte tid, skal du selv:
Tidsregistreringsdata opbevares på sikre servere i EU og behandles i overensstemmelse med GDPR.
Virksomheden har adgang til dine registreringer, men kun i arbejdsmæssig sammenhæng.
Hvis du har spørgsmål til din tidsregistrering eller adgang til systemet, kontakt din nærmeste leder eller send en e-mail til [[email protected]].
Download Medarbejderpolitik gratis i PDF format lige her her
Download Medarbejderpolitik gratis i Word (docx) format lige her her
Senest opdateret: [indsæt dato]
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.
Nemt og enkelt system til billige penge
Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.
Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.
Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.
Vi har valgt Tidsmester fordi det er et enkelt system og vi skulle kun bruge det til ganske få af vores medarbejdere. Systemet fungerer fint og der bliver lyttet hvis man har ønsker til ændringer.
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)