Det behøves ikke være kompliceret eller dyrt at efterleve loven
Gratis medarbejderpolitik til tidsregistrering hvis i ikke bruger Tidsmester.
Denne politik beskriver hvordan arbejdstid registreres i [Virksomhedsnavn], så vi lever op til gældende lovgivning og samtidig skaber et retfærdigt og effektivt arbejdsmiljø.
Tidsregistrering er ikke kun et krav, men også en hjælp til overblik og god planlægning for både medarbejder og ledelse.
Pr. 1. juli 2024 er det lovpligtigt for alle arbejdsgivere at registrere arbejdstiden dagligt for alle ansatte. Registreringen skal ske på en objektiv, pålidelig og tilgængelig måde.
Alle ansatte i virksomheden, uanset stilling og arbejdstidstype:
Virksomheden anvender [indsæt systemnavn / beskrivelse – fx Excel, digitalt system, app, papirskemaer].
Du skal registrere:
Registreringen skal ske dagligt og være klar senest [fx fredag kl. 12].
Overtid og flekstid skal registreres særskilt og godkendes af nærmeste leder.
Du skal notere:
Registreringerne bruges til:
Data opbevares sikkert og i overensstemmelse med persondataforordningen (GDPR).
Ved spørgsmål til registrering eller metoder, kontakt din nærmeste leder eller HR på [[email protected]].
Download Medarbejderpolitik gratis i PDF format lige her her
Download Medarbejderpolitik gratis i Word (docx) format lige her her
Senest opdateret: [indsæt dato]
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.
Nemt og enkelt system til billige penge
Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.
Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.
Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.
Vi har valgt Tidsmester fordi det er et enkelt system og vi skulle kun bruge det til ganske få af vores medarbejdere. Systemet fungerer fint og der bliver lyttet hvis man har ønsker til ændringer.
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)