Det behøves ikke være kompliceret eller dyrt at efterleve loven
Det er essentielt for enhver virksomhed at forstå sin egen forretningsmodel og driftsstruktur, især når man står over for implementeringen af nye systemer, såsom et tidsregistreringssystem, der skal opfylde EU's nye lovgivningskrav. At have et klart billede af virksomhedens behov og processer gør det muligt at vælge et system, der ikke kun opfylder lovgivningsmæssige krav, men også understøtter og forbedrer de interne arbejdsflows.
Fra 1. juli 2024 træder nye EU-lovkrav i kraft, som kræver, at alle virksomheder følger strenge retningslinjer for tidsregistrering. Her er en guide til, hvad et simpelt tidsregistreringssystem bør kunne tilbyde for at sikre overholdelse af disse nye regler.
Ved at vælge et tidsregistreringssystem, der opfylder disse kriterier, kan virksomheder sikre, at de overholder den nye EU-lovgivning samtidig med, at de forbedrer deres interne arbejdsprocesser.
Tidsmester.dk skinner i sin enkelthed og effektivitet, hvilket gør det til et af de mest brugervenlige tidsregistreringssystemer på markedet. Systemet er designet med henblik på intuitiv brug, hvor man kan komme i gang på under to minutter. Dets brugerflade er klart og enkelt opbygget, hvilket minimerer læringskurven og maksimerer brugernes produktivitet fra dag ét. Med funktioner som automatisk forudregistrering af tid og et effektivt notifikationssystem sikrer det, at både arbejdsgivere og medarbejdere nemt kan overholde den nye EU-lovgivning. Tidsmester.dk tilbyder således en ubesværet løsning til tidsregistrering, som passer perfekt til nutidens hurtige arbejdsmiljø.
Ja. Tidsregistrering er lovpligtigt for alle danske virksomheder ifølge en ny lov fra 1 juli 2024, som ændrer arbejdsmiljøloven. Arbejdsgiveren skal kunne dokumentere medarbejdernes daglige arbejdstid. Med Tidsmester får virksomhederne en enkel løsning, der gør det nemt at overholde loven uden ekstra administration.
Prisen afhænger af antallet af medarbejdere og det valgte system. Tidsmester er skabt til små og mellemstore danske virksomheder og er en af markedets billigste og mest gennemsigtige løsninger – uden opsætningsgebyrer, lang bindinger eller skjulte omkostninger. Du betaler kun per aktiv medarbejder, og kan komme i gang på få minutter. Starter fra 10kr pr. bruger pr. måned. Prøv vores prisberegner her.
Et moderne tidsregistreringssystem bør være:
Tidsmester tilbyder alle disse funktioner – plus automatisk tidsregistrering, projektbaseret tid og e-mail notifikationer ved lovbrud.
Stempelur via tablet, mobil eller computer fungerer ved, at medarbejderen logger ind med brugernavn og firecifret kode og stemple ind/ud på sekunder. Tidsmester understøtter kiosk-mode, så virksomheden kan hænge en tablet op og lade medarbejderne stemple ind, ud og på pause hele dagen uden manuelt arbejde.
Ja. Tidsmester gør det nemt at eksportere tidsdata som CSV, så de kan bruges i de fleste danske løn- og økonomisystemer. Eksporten giver et klart overblik over arbejdstid, flextid, projekter og fravær – og sikrer, at virksomheden undgår fejl i lønudbetaling og dokumentation.
De fleste virksomheder er i gang på under fem minutter. Du opretter virksomhed, medarbejdere og regler direkte i browseren – uden support eller opsætning. Løsningen er designet til at være så simpel, at alt fra fiskehandlere til blomsterbutikker kan begynde at tidsregistrere uden vejledning. Opret jeres virksomhed her.
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
Vi havde et enkelt, omend meget manuelt, system i forvejen der virkede for os - men ikke for den nye lovgivning. Tidsmester er en god og billig løsning der nu gør at vi kan overholde lovgivningen uden at det er besværligt.
Nemt og enkelt system til billige penge
Super fin og enkel platform du har lavet. Den gør ikke mere end det den skal og det er helt perfekt.👏 Held og lykke med udbredelsen af løsningen – jeg håber, du får succes med det.
Som en startup er ressourcerne knappe og det nye direktiv ang. timeregistrering var lidt af en mavepuster da vi i forvejen er få mand til at gøre ideelt set 30 mands arbejde. Tidsmesters automatisering og pris var en lifesaver da det passede til vores budget og var ren plug-and-play.
Vi valgte tidsmester, da systemet opfylder lovkravet til en fornuftig pris.
Vi har valgt Tidsmester fordi det er et enkelt system og vi skulle kun bruge det til ganske få af vores medarbejdere. Systemet fungerer fint og der bliver lyttet hvis man har ønsker til ændringer.
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
pr. bruger pr. måned
Brugervenligt på computer, tablet og mobil
Eksport af arbejdstimer til lønsystem (CSV-fil)
Giver en praktisk vejledning til virksomheder om implementering af den nye lov, der træder i kraft den 1. juli 2024, herunder nødvendige handlinger og fordele for både virksomheder og medarbejdere.
Læs mere